Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

10.04.2017
АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
04.09.2014
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
10.09.2013
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
26.10.2012
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
13.09.2011
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 
Бесплатные контрольные работы:
1

Організаційно-правові основи безпеки життєдіяльності

План 1. Організаційно-правові основи безпеки життєдіяльності 3 2. Шкідливі фактори виробництва та їх вплив на людину: шум, вібрація 7 3. Основи пожежної безпеки. Організація пожежної безпеки 9 4. Організація безпеки життя при стихійних та аварійних явищах та катастрофах 11 Література 14
2

Організація державної статистичної інформаційної системи

1.Організація державної статистичної інформаційної системи . 2 2.Задача . 2 Список літератури 10
3

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві КООПУнівермаг

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві КООПУнівермаг
4

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві ПП “Корона”

План роботи Вступ. 1.Організація облікової політики підприємства. 1.1.Формування облікової політики підприємства. 1.2.Робочий план рахунків підприємства. 1.3.Форма ведення бухгалтерського обліку підприємства. 2.Організація документообігу ( зберігання утилізація ) підприємства. 2.1.Графік документообігу. 2.2.Організація зберігання та утилізації документів. 3.Організація облікового апарату підприємства. 3.1.Структура облікового апарату. 3.2.Регламентування облікових працівників підприємства. 4.Організація бухгалтерського контролю на підприємстві. 4.1.Мета, завдання та форми бухгалтерського контролю. 4.2.Інвентарізація. 5.Організація матеріальної відповідальності на підприємстві. Висновки. Список використаної літератури. Додатки.
5

Організація вирішення задач фінансового аналізу за допомогою інформаційних технологій

Вступ 3 1. Сутність та напрямки фінансового аналізу. Інформаційні технології як інструмент фінансового аналізу 4 2. Інформаційні технології в роботі фінансового аналітика 6 Висновки 12 Література 13
6

Організація виробництва

дослідження ринку послуг підприємств
7

Організація водних круїзів на прикладі круїзної компанії “Червона Рута

План Вступ. 1. Сучасний стан водних перевезень в Україні. 1.1. Історія водних перевезень. 1.2. Види водних перевезень. 1.3. Географія водних круїзів, склад їх учасників. 1.4. Нормативно-правова база організації круїзів в Україні. 2. Організація обслуговування туристів під час круїзів компанії “Червона Рута”. 2.1. Маршрут та програма круїзу. 2.2. Розміщення та ціни. 2.3. Організація харчування 2.4. Організація дозвілля. 2.5. Організація обслуговування туристів. 2.6. Екскурсійна програма круїзів. 2.7. Безпека під час круїзу. 2.8. Додаткові можливості круїзних суден “Червоної Рути” 2.9. Спеціальна пропозиція “Червоної Рути”. Список використаної літератури.
8

Організація водних круїзних маршрутів на прикладі компанії "Червона рута"

ВСТУП 3-5 1. МІСЦЕ МОРСЬКОГО ТУРИЗМУ В СВІТІ 6-9 2. СПЕЦИФІКА МОРСЬКИХ ПОДОРОЖЕЙ 10-11 3. ПРАВОВІ ОСНОВИ ВОДНИХ ТУРИСТСЬКИХ ПОДОРОЖЕЙ 12 3.1. ДОГОВІР МОРСЬКОГО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРА 12-17 3.2. ДОГОВІР МОРСЬКОГО КРУЇЗУ 17-18 4. СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ МОРСЬКИХ І РІЧКОВИХ ПОДОРОЖЕЙ 19-22 5. ВЛАСТИВОСТІ РІЧКОВИХ ПОДОРОЖЕЙ І КРУЇЗІВ 23-24 6. МОРСЬКІ ТА РІЧКОВІ КРУЇЗИ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ ”ЧЕРВОНА РУТА” 25-27 6.1. МАРШРУТИ, ЯКІ ПРОПОНУЄ “ЧЕРВОНА РУТА”: 28-32 ВИСНОВКИ 33-35 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА: 36 ДОДАТОК 1 37-37 ДОДАТОК 2 38-38
9

Організація і планування аудиторської діяльності

Назва роботи Організація і планування аудиторської діяльності Розділ Аудит Вид роботи Контрольна робота Кількість сторінок 21 Ціна 0 Зміст План Вступ. 2 Вступ. 2 1. Організація і планування аудиторської діяльності 4 2. Аудитори, їх права і обов'язки. 7 3. Міжнародний досвід організації роботи аудиторів. 9 Список використаної літератури: 21
10

Організація і проведення Дня здоров'я у школі.

1.Аналіз науково – педагогічної літератури про роль впливу способу життя на здоров'я дітей. 1.1 Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічне явище. 1.2 Умови, необхідні для формування здорового способу життя дітей. 2.Вплив фізичної культури на організм школяра. 3.Організація і проведення Дня здоров'я. 4.Сценарій проведення спортивного свята. 5. Література
11

Організація інноваційної діяльності на підприємстві

ВСТУП 3 1.ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЇ, НОВИНКИ, НОВОВВЕДЕННЯ 6 1.1. Поняття інновації та інноваційного процесу 6 1.2. Науково-технічна та інноваційна діяльність 16 1.3. Види інновацій і їхня класифікація 19 2.ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УКРАЇНІ. ПОРІВНЯННЯ З ДОСВІДОМ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ ТА США 24 2.1. Обґрунтування інноваційної діяльності на Україні 24 2.2 Теорія та умови фінансування інноваційної діяльності 28 2.3 Теоретичне підґрунтя фінансування інноваційної діяльності 28 2.4 Фактори, які зумовлюють належне фінансування інноваційної діяльності 30 2.4.1 Повна, прозора та узгоджена інформація щодо проекту 30 2.4.2 Адекватність між наявними засобами фінансування та потребами підприємств 31 2.4.3 Гармонізоване формування державних і приватних джерел фінансування 33 2.4.4 Фінансування конкретної інноваційної діяльності 34 2.5. Партнери інноваційного проекту 36 2.5.1 Пряма державна підтримка інноваційної діяльності 36 2.5.2 Гарантійні фонди 39 2.5.3 Інвестори капіталу 40 2.6 Правова та фіскальна основа 41 2.6.1 Інвестиційні методи 41 2.6.2 Венчурні або інноваційні фонди спільного інвестування 41 2.6.3 Компанії з венчурним капіталом 42 2.6.4 Інші методи фінансування 42 2.6.5 Створення нових ринків 43 2.7 Досвід США 44 2.8 Великобританія 45 2.9 Німеччина 46 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІНОВАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ КИЇВСЬКОГО МОТОЦИКЛЕТНОГО ЗАВОДУ 48 3.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 48 3.2. Розрахунок впровадження іноваційного продукту і управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 54 3.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69 ЛІТЕРАТУРА 72
12

Організація комплексних дозвіллєвих програм у туристичних закладах

План Вступ 3 1. Характеристика туристичного продукту 4 2. Впровадження туристського продукту 7 2.1. Принципи впровадження туристського продукту 7 2.2. Тенденції організації туристичних програм в Україні 13 3. Проблеми та перспективи розвитку дозвіллєвих програм 19 3.1. Загальні тенденції розвитку туристичних послуг 19 3.2. Шляхи покращення становища туристичної галузі в Україні 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30
13

Організація маршрутів і турів

ПЛАН 1. Планування маршруту та формування туру 3 2. Права та обов’язкі туристів. Законодавчі та нормативні основи 6 Список використаної літератури 9
14

Організація митного контролю

Організація митного контролю Використана література
15

Організація міжбанківських розрахунків в Україні

Зміст 1. Основи організації системи міжбанківських розрахунків в Україні 3 2. Міжбанківські розрахунки в грошовій одиниці України 5 4.1 Встановлення кореспондентських відносин із відкриттям кореспондентського рахунка 5 2.2. Здійснення міжбанківських розрахунків через систему електронних платежів НБУ 6 2.3. Моделі обслуговування кореспондентських рахунків комерційних банків (філій) у СЕП НБУ 8 2.4. Відкриття та ведення рахунків банків-кореспондентів (резидентів) у грошовій одиниці України 11 2.5 Здійснення розрахунків за результатами клірингу 13 2.6 Здійснення розрахунків через внутрішньобанківську платіжну систему (ВПС) 14 3. Міжбанківські розрахунки в іноземній валюті 15 3.1 Шляхи здійснення міжбанківських розрахунків 15 Література 17
16

Організація обліку, аналізу і контролю в ТОВ

Вступ 3 Розділ І. Теоретично-методичні основи діяльності товариств з обмеженою відповідальністю в ринкових умовах 5 1.1. Сутність та особливості діяльності Товариств з обмеженою відповідальністю 5 1.2. Огляд нормативно-правової бази діяльності товариств з обмеженою відповідальністю 12 1.3. Економічна характеристика базового підприємства 16 Розділ ІІ. Облік господарської діяльності ТОВ НВП “Еколог” 22 2.1. Первинний облік на товаристві з обмеженою відповідальністю НВП “Еколог” 22 2.3. Синтетичний і аналітичний облік діяльності ТОВ “Еколог” 26 2.4. Особливості фінансового та управлінського обліку 35 Розділ ІІІ. Економічний аналіз та контроль діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 38 3.1. Задачі та джерела інформації аналізу та контролю діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 38 3.2. Факторний та детермінований аналіз діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 42 3.3. Аналіз фінансового стану ТОВ “НВП “Еколог” 48 3.4. Контроль діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 51 3.5. Автоматизація обліку на ТОВ “НВП “Еколог” 57 Висновки та пропозиції 62 Список використаної літератури 65 Додатки 68
17

Організація обліку, аналізу і контролю в ТОВ

Вступ 3 Розділ І. Теоретично-методичні основи діяльності товариств з обмеженою відповідальністю в ринкових умовах 5 1.1. Сутність та особливості діяльності Товариств з обмеженою відповідальністю 5 1.2. Огляд нормативно-правової бази діяльності товариств з обмеженою відповідальністю 12 1.3. Економічна характеристика базового підприємства 16 Розділ ІІ. Облік господарської діяльності ТОВ НВП “Еколог” 22 2.1. Первинний облік на товаристві з обмеженою відповідальністю НВП “Еколог” 22 2.3. Синтетичний і аналітичний облік діяльності ТОВ “Еколог” 26 2.4. Особливості фінансового та управлінського обліку 35 Розділ ІІІ. Економічний аналіз та контроль діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 38 3.1. Задачі та джерела інформації аналізу та контролю діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 38 3.2. Факторний та детермінований аналіз діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 42 3.3. Аналіз фінансового стану ТОВ “НВП “Еколог” 48 3.4. Контроль діяльності ТОВ “НВП “Еколог” 51 3.5. Автоматизація обліку на ТОВ “НВП “Еколог” 57 Висновки та пропозиції 62 Список використаної літератури 65 Додатки 68
18

Організація перевезень авіакомпанією Swissair

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК АВІАЦІЇ 4 1.1. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ І РОЗВИТОК КОМПАНІЇ 4 1.2. ВИДИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 6 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ 10 2.1. КЛАСИ І ХАРЧУВАННЯ 10 2.2. МАТЕРІАЛЬНА БАЗА АВІАКОМПАНІЇ 19 2.3. БРОНЮВАННЯ АВІАКВИТКІВ 20 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
19

Організація перевезень туристів на прикладі “Чеські Авіалінії

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК АВІАЦІЇ І АВІАКОМПАНІЇ CSA 4 1.1. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ І РОЗВИТОК КОМПАНІЇ 4 1.2. ВИДИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 9 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ 13 2.1. КЛАСИ І ХАРЧУВАННЯ 13 2.2. МАТЕРІАЛЬНА БАЗА АВІАКОМПАНІЇ 20 2.3. БРОНЮВАННЯ АВІАКВИТКІВ 22 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
20

Організація приміщень в готельному комплексі (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)

План Вступ 3 Стандарти запропоновані до помешкань готелів різних категорій: 4 Функціональна організація приміщень готельного комплексу «Братислава» 12 Характеристика приміщень житлової групи 14 Характеристика приміщень не житлової групи 20 Перспективи розвитку готелів України й удосконалення їхніх помешкань 24 Висновки 31 Використана література: 34
21

Організація ремонтного господарства на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП. 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації ремонтного господарства на підприємстві. 6 1.1. Обладнання та його інженерно – технічне обслуговування на підприємствах туристичного комплексу в сучасних умовах. 6 1.2. Види ремонтних робіт на підприємстві та особливості їх виконання. 12 1.3. Значення інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт на підприємстві. 17 РОЗДІЛ 2. Аналіз стану організації ремонтних робіт в турфірмі “Беліз”. 23 2.1. Характеристика господарської діяльності туристичної фірми “Беліз”. 23 2.2. Аналіз інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт в турфірмі «Беліз» та їх недоліків. 33 2.3. Впровадження нових методів інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт в турфірмі «Беліз». 39 РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт та їх ефективність. 49 3.1. Організаційн-методичні основи удосконалення функціонування ремонтного господарства 49 3.2. Шляхи підвищення ефективності та рекомендації з удосконалення інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт на підприємстві «Беліз». 56 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ. 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ. 69
22

Організація роботи менеджера туристичного комплексу

Вступ 3 Розділ 1. Організаційна функція 5 1.1. Методи керування менеджера туристичного комплексу 8 1.2. Стилі керівництва менеджера туристичного комплексу 12 Розділ 2. Вимоги до роботи менеджера 15 2.1.Влада й особистий вплив 18 2.2.Авторитет менеджера 22 2.3. Підходи до прийняття рішень 23 Розділ 3. Організація роботи менеджера туристичного комплексу 25 3.1. Основні напрямки раціональної організації праці 25 3.2. Оплата і стимулювання праці 27 3.3. Преміальна оплата праці 28 3.4. Поділ управлінської праці 30 3.5. Департменталізація 30 3.6. Технічне забезпечення і механізація роботи менеджера 34 3.7. Нормування праці. 39 3.8. Сприятливий режим і умови праці. 41 Висновок 44 Список використаної літератури 45
23

Організація роботи по приготуванню перших страв

Вступ. Розділ Ι Характеристика підприємства. Його тип. Проектування ПГХ та сфери обслуговування Розділ ΙΙ Розрахункова частина 2.1. Складання меню підприємства 2.2. Розрахунок сировини на день (5 страв) 2.3. Розрахунок вартості страви 2.4. Підбір устаткування 2.5. Вибір приміщення, його інтер’єр. Розрахунок площі цеху або дільниці 2.6. Розрахунок кількості кухарів; розрахунок заробітної плати та відрахування 2.7. Підбір інструменту, інвентарю, столів Розділ ΙΙΙ Заключна частина Список літератури Додаток Графічна частина Планування виробничої ділянки (цеху) з прив’язкою устаткування. Візитка або запрошення. Меню
24

Організація сучасного діловодства

1 Цільове призначення та структура правил 2 3.Підготуйте лист-нагадування 5 4. Складіть зразок особистого доручення 6 Література 9
25

Організація та контроль охорони праці на виробництві


Бесплатные контрольные работы 2276 - 2300 з 4183
<<< Предыдущие контрольные работы   ||   Следующие контрольные работы>>>
Все контрольные работы:
| 1-25 | 26-50 | 51-75 | 76-100 | 101-125 | 126-150 | 151-175 | 176-200 | 201-225 | 226-250 | 251-275 | 276-300 | 301-325 | 326-350 | 351-375 | 376-400 | 401-425 | 426-450 | 451-475 | 476-500 | 501-525 | 526-550 | 551-575 | 576-600 | 601-625 | 626-650 | 651-675 | 676-700 | 701-725 | 726-750 | 751-775 | 776-800 | 801-825 | 826-850 | 851-875 | 876-900 | 901-925 | 926-950 | 951-975 | 976-1000 | 1001-1025 | 1026-1050 | 1051-1075 | 1076-1100 | 1101-1125 | 1126-1150 | 1151-1175 | 1176-1200 | 1201-1225 | 1226-1250 | 1251-1275 | 1276-1300 | 1301-1325 | 1326-1350 | 1351-1375 | 1376-1400 | 1401-1425 | 1426-1450 | 1451-1475 | 1476-1500 | 1501-1525 | 1526-1550 | 1551-1575 | 1576-1600 | 1601-1625 | 1626-1650 | 1651-1675 | 1676-1700 | 1701-1725 | 1726-1750 | 1751-1775 | 1776-1800 | 1801-1825 | 1826-1850 | 1851-1875 | 1876-1900 | 1901-1925 | 1926-1950 | 1951-1975 | 1976-2000 | 2001-2025 | 2026-2050 | 2051-2075 | 2076-2100 | 2101-2125 | 2126-2150 | 2151-2175 | 2176-2200 | 2201-2225 | 2226-2250 | 2251-2275 | 2276-2300 | 2301-2325 | 2326-2350 | 2351-2375 | 2376-2400 | 2401-2425 | 2426-2450 | 2451-2475 | 2476-2500 | 2501-2525 | 2526-2550 | 2551-2575 | 2576-2600 | 2601-2625 | 2626-2650 | 2651-2675 | 2676-2700 | 2701-2725 | 2726-2750 | 2751-2775 | 2776-2800 | 2801-2825 | 2826-2850 | 2851-2875 | 2876-2900 | 2901-2925 | 2926-2950 | 2951-2975 | 2976-3000 | 3001-3025 | 3026-3050 | 3051-3075 | 3076-3100 | 3101-3125 | 3126-3150 | 3151-3175 | 3176-3200 | 3201-3225 | 3226-3250 | 3251-3275 | 3276-3300 | 3301-3325 | 3326-3350 | 3351-3375 | 3376-3400 | 3401-3425 | 3426-3450 | 3451-3475 | 3476-3500 | 3501-3525 | 3526-3550 | 3551-3575 | 3576-3600 | 3601-3625 | 3626-3650 | 3651-3675 | 3676-3700 | 3701-3725 | 3726-3750 | 3751-3775 | 3776-3800 | 3801-3825 | 3826-3850 | 3851-3875 | 3876-3900 | 3901-3925 | 3926-3950 | 3951-3975 | 3976-4000 | 4001-4025 | 4026-4050 | 4051-4075 | 4076-4100 | 4101-4125 | 4126-4150 | 4151-4175 | 4176-4200 |
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2010   |   Создание сайта - vbs.com.ua