Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

10.04.2017
АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
04.09.2014
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
10.09.2013
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
26.10.2012
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
13.09.2011
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 
Бесплатные контрольные работы:
1

. Якою була роль у визвольній війні гетьмана Б. Хмельницького

1. Якою була роль у визвольній війні гетьмана Б. Хмельницького? 2. Які причини укладення переясловської угоди 1654 року? 3. Дайте характеристику політики гетьмана П. Дорошенко. 4. Якою була внутрішня політика гетьмана І. Мазепи? 5. Дайте характеристику конституції Пилипа Орлика. 6. Чому Катерина ІІ допомогла польскій шляхті придушити гайдамаччину? 7. Які були причини російсько-турецьких війн другой половини 18 століття? Література
2

. "Економічний базис" та "ідеологічна надбудова", особливості їх взаємотрансформації у системі інформаційного суспільства

1. "Економічний базис" та "ідеологічна надбудова", особливості їх взаємотрансформації у системі інформаційного суспільства 2 2. Продуктивні сили суспільства. Система виробничих відносин 4 3. Закон відповідності виробничих відносин характеру, рівню і потребам розвитку продуктивних сил 8 4. Закон активного зворотнього впливу виробничих відносин на розвиток продуктивних сил.................................................................11 Список використаної літератури 13
3

.Визначення понять „небезпеки” та „джерел небезпеки

Зміст 1 1.Визначення понять „небезпеки” та „джерел небезпеки”. 2 2. Показник максимального споживання кисню. 6 Задача 1. 7 Задача 2. 8 Список використаної літератури 9
4

.Глобальні проблеми –сукупність життєво важливих проблем людства

1.Глобальні проблеми –сукупність життєво важливих проблем людства. 3 2.Основні види зовнішньо торгівельних операцій. 7 Задача 3. 11 Задача 6. 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 12
5

.Правові основи та система оплати праці в усіх підприємствах корпоративного типу

План План 1 1.Правові основи та система оплати праці в усіх підприємствах корпоративного типу 2 2. Особливості матеріальної відповідальності працівників сільского господарства в тваринництві. 6 Література 10
6

.Сегментація ринку: критерії та оцінка

.Сегментація ринку: критерії та оцінка
7

.Характеристика систем економічної інформацшї

.Характеристика систем економічної інформацшї
8

.Хімічний склад і харчова цінність плодів о овочів кі використовуються як сировина для консервів дитячого харчування.

Вступ 1.Хімічний склад і харчова цінність плодів о овочів кі використовуються як сировина для консервів дитячого харчування. 2.Технологічна схема виробництва пюре і соків дитячого харчування 3.Фактори, які впливають на якість плодоовочевих при виробництві 4.Стабільність якості плодоовочевих консервів при зберіганні.Вплив температури 5.Класифікація і асортимент консервів для дитячого харчування Висновок
9

1. Взаємозв’язок моделей AD-AS і IS-LM. Основні змінні в рівнянні IS-LM.

1. Взаємозв’язок моделей AD-AS і IS-LM. Основні змінні в рівнянні IS-LM.
10

1. Визначення соціології утворення

П л а н 1.Визначення соціології утворення. 2.Становлення і розвиток соціології утворення. 3.Методологічні основи соціології утворення. Л і т е р а т у р а
11

1. Випробування і подія. Види випадкових подій. Класичне і статистичне означення ймовірності.

1. Випробування і подія. Види випадкових подій. Класичне і статистичне означення ймовірності.
12

1. Домогосподарства як суб’єкт макроекономіки та форми прояву його економічної активності

1. Домогосподарства як суб’єкт макроекономіки та форми прояву його економічної активності 2 2. Що таке система національних рахунків (СНР) 2 3. Сутність сукупного попиту та його відмінності від попиту на ринковий товар 5 4. Економічні процеси притаманні кризи 7 Задача 10 Список використаної літератури 11
13

1. Економічна, юридична і облікова трактова активу і пасиву балансу

1. Економічна, юридична і облікова трактова активу і пасиву балансу
14

1. Класифікація господарських засобів і джерел їх утворення

1. Класифікація господарських засобів і джерел їх утворення
15

1. Комунікаційне обладнання комп'ютерних мереж

1. Комунікаційне обладнання комп'ютерних мереж
16

1. Кредит як один з основних шляхів надходження коштів до бюджету

1. Кредит як один з основних шляхів надходження коштів до бюджету
17

1. Менеджери фірми не в силах зробити будь-що, якщо товар вступив у фазу спаду. Прокоментувати цю заяву

1. Менеджери фірми не в силах зробити будь-що, якщо товар вступив у фазу спаду. Прокоментувати цю заяву
18

1. Напрямки адаптації нормативно-законодавчої бази України до бази ЄС.

1. Напрямки адаптації нормативно-законодавчої бази України до бази ЄС.
19

1. ОСНОВНЫЕ ЭТАПЫ ПОДГОТОВКИ ЭКСКУРСИИ И ИХ ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ

1. ОСНОВНЫЕ ЭТАПЫ ПОДГОТОВКИ ЭКСКУРСИИ И ИХ ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ
20

1. План виробництва фірми в умовах чистої монополії.

1. План виробництва фірми в умовах чистої монополії.
21

1. Політична влада її сутність, функції, проблеми, типологія, засоби, методи та механізм здійснення

1. Політична влада її сутність, функції, проблеми, типологія, засоби, методи та механізм здійснення 3 2. Еволюція політичної влади в історії цивілізації 8 3. Легітимність влади, її типи. Особливості її формування в умовах тоталітаризму та громадянського суспільства. 11 Список використаної літератури 15
22

1. Понятие термина товар. Товар по замыслу, в конкретном исполнении, с подкреплением

1. Понятие термина товар. Товар по замыслу, в конкретном исполнении, с подкреплением. 2. Классификация товара. 3. Перевода товара в разряд марочных. 4. Упаковка товара и содержание его маркировки. 5. Тип целевого рынка, на котором реализуется товар. 6. Каналы распределения товара и показатели оценки деятельности посредника. 7. Система товародвижения. 8. Ценообразование. 9. Комплекс маркетинговых мероприятий. 10. Реклама. 11. Розничная торговля.
23

1. Поняття території та її поділ, що притаманний міжнародним відносинам

1. Поняття території та її поділ, що притаманний міжнародним відносинам
24

1. Цінова та перехресна еластичність пропозиції поняття та методика обчислення. Аналіз цінової еластичності пропозиції в миттєвому короткому та довготривалому періодах.

1. Цінова та перехресна еластичність пропозиції поняття та методика обчислення. Аналіз цінової еластичності пропозиції в миттєвому короткому та довготривалому періодах.
25

1. Критерії редакторської оцінки авторського оригіналу технічного видання

1. Критерії редакторської оцінки авторського оригіналу технічного видання 2 Вступ 2 Основна частина 3 Висновки 9 2. Види ілюстраційних матеріалів у технічній літературі та їх зв’язок з текстом 11 Вступ 11

Бесплатные контрольные работы 251 - 275 з 4183
<<< Предыдущие контрольные работы   ||   Следующие контрольные работы>>>
Все контрольные работы:
| 1-25 | 26-50 | 51-75 | 76-100 | 101-125 | 126-150 | 151-175 | 176-200 | 201-225 | 226-250 | 251-275 | 276-300 | 301-325 | 326-350 | 351-375 | 376-400 | 401-425 | 426-450 | 451-475 | 476-500 | 501-525 | 526-550 | 551-575 | 576-600 | 601-625 | 626-650 | 651-675 | 676-700 | 701-725 | 726-750 | 751-775 | 776-800 | 801-825 | 826-850 | 851-875 | 876-900 | 901-925 | 926-950 | 951-975 | 976-1000 | 1001-1025 | 1026-1050 | 1051-1075 | 1076-1100 | 1101-1125 | 1126-1150 | 1151-1175 | 1176-1200 | 1201-1225 | 1226-1250 | 1251-1275 | 1276-1300 | 1301-1325 | 1326-1350 | 1351-1375 | 1376-1400 | 1401-1425 | 1426-1450 | 1451-1475 | 1476-1500 | 1501-1525 | 1526-1550 | 1551-1575 | 1576-1600 | 1601-1625 | 1626-1650 | 1651-1675 | 1676-1700 | 1701-1725 | 1726-1750 | 1751-1775 | 1776-1800 | 1801-1825 | 1826-1850 | 1851-1875 | 1876-1900 | 1901-1925 | 1926-1950 | 1951-1975 | 1976-2000 | 2001-2025 | 2026-2050 | 2051-2075 | 2076-2100 | 2101-2125 | 2126-2150 | 2151-2175 | 2176-2200 | 2201-2225 | 2226-2250 | 2251-2275 | 2276-2300 | 2301-2325 | 2326-2350 | 2351-2375 | 2376-2400 | 2401-2425 | 2426-2450 | 2451-2475 | 2476-2500 | 2501-2525 | 2526-2550 | 2551-2575 | 2576-2600 | 2601-2625 | 2626-2650 | 2651-2675 | 2676-2700 | 2701-2725 | 2726-2750 | 2751-2775 | 2776-2800 | 2801-2825 | 2826-2850 | 2851-2875 | 2876-2900 | 2901-2925 | 2926-2950 | 2951-2975 | 2976-3000 | 3001-3025 | 3026-3050 | 3051-3075 | 3076-3100 | 3101-3125 | 3126-3150 | 3151-3175 | 3176-3200 | 3201-3225 | 3226-3250 | 3251-3275 | 3276-3300 | 3301-3325 | 3326-3350 | 3351-3375 | 3376-3400 | 3401-3425 | 3426-3450 | 3451-3475 | 3476-3500 | 3501-3525 | 3526-3550 | 3551-3575 | 3576-3600 | 3601-3625 | 3626-3650 | 3651-3675 | 3676-3700 | 3701-3725 | 3726-3750 | 3751-3775 | 3776-3800 | 3801-3825 | 3826-3850 | 3851-3875 | 3876-3900 | 3901-3925 | 3926-3950 | 3951-3975 | 3976-4000 | 4001-4025 | 4026-4050 | 4051-4075 | 4076-4100 | 4101-4125 | 4126-4150 | 4151-4175 | 4176-4200 |
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2010   |   Создание сайта - vbs.com.ua