Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

10.04.2017
АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
04.09.2014
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
10.09.2013
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
26.10.2012
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
13.09.2011
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 
Бесплатные контрольные работы:
1

Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава

План Вступ 3 Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4 1.1. Економічна ефективність діяльності готельних підприємств України 4 1.2. Валові доходи та їх характеристика 6 Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 11 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11 2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 13 2.3. Аналіз витрат 17 Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 24 3.1. Зміна структури надання послуг 24 3.2. Підвищення продуктивності праці 26 3.3. Інвестиційні вкладення 28 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37
2

Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)

План Вступ 3 Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4 1.1. Економічна ефективність діяльності підприємств 4 1.2. Валові доходи та їх характеристика 7 Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 12 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 12 2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 15 2.3. Аналіз витрат 19 Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 21 3.1. Зміна структури надання послуг 21 3.2. Підвищення продуктивності праці 22 3.3. Інвестиційні вкладення 26 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 35
3

Підвідомчість цивільних справ

План 1. Поняття і види підвідомчості цивільних справ 2. Підвідомчість позовних справ суду 3. Підвідомчість справ, що виникають з адміністративно-правових відносин 4. Підвідомчість справ окремого проводження
4

Підготовка до проведення обшуку

1. Підготовка до проведення обшуку. 3 2. Тактика затримання підозрюваних на вулицях населених пунктів. 8 Література: 13
5

Підготувати документи, необхідні для укладання договору добровільного загального пенсійного страхування

1. Підготувати документи, необхідні для укладання договору добровільного загального пенсійного страхування 2 2. Базуючись на чинному законодавстві, розкрити порядок отримання застрахованою особою свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування 4 Заява про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування 8 Свідоцтво про загальнообов'язкове державне соціальне страхування 9 Анкета застрахованої особи 11 Список використаних джерел 12
6

Підприємницька діяльність – теоретична методологічні аспекти

Вступ. 3 І. Підприємницька діяльність – теоретична методологічні аспекти 5 1.1 Поняття, форми і типи підприємницької діяльності 5 1.2 Організаційно правові основи та форми підприємницької діяльності 11 1.3 Організаційна форма підприємства 14 1.4. Проблеми і перспективи розвитку малого бізнесу в Україні 16 Глава ІІ. Технологія створення та організації діяльності малого підприємства 19 2.1.Аналіз ринкових умов розвитку малого бізнесу 19 2.2. Структура проекту створення підприємства та вимоги до його обгрунтування 25 2.3. Формування та реєстрація правових документів підприємництва 27 Послідовність реєстрації малого підприємства 29 Реєстрація підприємства. 31 Схема 1 32 ІІІ. Обґрунтування Бізнес –плану формування малого підприємства 36 3.1. Маркетингові дослідження і вирішення місії основних завдань з напрямків діяльності та установчих документів підприємства 36 3.2. Формування розділів Бізнес-плану та їх економічне обгрунтування 40 3.3. Оцінка очікуємих результатів діяльності підприємства 46 Аналітичний метод 50 Графічний метод s 50 Ставка дисконту, % 52 Аналітичний метод 57 Графічний метод s 58 Ставка дисконту, % 60 Додаток 1 66 Базуючись на законодавстві України учасники домовилися 66 Учасника в статутному фонді ТОВ іншим Учасникам по розумній і справедливій ціні, котра при відсутності домовленості визначається в судовому порядку. 72 Додаток 2 78 ЗАРЕЄСТРОВАНО ЗАТВЕРДЖЕНО 78 У виконавчому комітеті рішенням Зборів Учасників 78 СТАТУТ 78 Список літератури 87
7

Підприємство – основна ланка економіки

Назва роботи Підприємство – основна ланка економіки Розділ Економічна теорія Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 29 Ціна 0 Зміст 1. Підприємство – основна ланка економіки. 3 1.1. Соціально-економічні й організаційні форми підприємства, його трудовий колектив. 3 1.2. Внутрішньогосподарська структура підприємства й обіг його виробничих фондів. 7 1.3. Види підприємств та їхній розвиток в умовах ринку. 8 1. Орендні і колективні. 9 2. Акціонерні товариства і товариства з обмеженою відповідальністю. 9 3. Договірні товариства. 11 4. Товариства з обмеженою відповідальністю. 11 2. Економічна свобода підприємств і підприємництво. 12 2.1. Адаптація підприємства до ринкових відносин, підприємство і держава. 12 2.2 Економічні проблеми підприємництва 14 та шляхи їх вирішення. 14 Висновок. 27 Список використанної літератури. 29
8

Підстави виникнення права власності.

Вступ 1. Підстави виникнення права власності, загальна характеристика. 2. Підстави виникнення права власності у громадян. 3. Підстави виникнення права державної і комунальної власності. Висновок Література
9

Підстави виникнення, зміни, припинення цивільних прав і обов’язків

ПЛАН Вступ 3 1. Правоздатність і дієздатність громадян 4 2. Здійснення суб'єктивних прав 8 3. Виконання цивільних обов'язків 13 4. Забезпечення і припинення виконання обов'язків 18 Висновок 26 Список використаної літератури 28
10

Підстави припинення трудового договору

Вступ 3 І. Правове регулювання праці 4 ІІ. Підстави припинення трудового договору 8 2.1. Законодавчі норми 8 2.2. Роз’яснення законодавчих норм 19 ІІІ. Проблеми та перспективи розвитку трудових відносин 22 Висновки 29 Література 30
11

Підстави та порядок розірвання трудового договору за законодавством України

Зміст 1. Поняття права людини на працю. Правове регулювання трудових відносин 3 2. Трудовий договір: поняття, сторони і зміст 5 3. Підстави та порядок розірвання трудового договору за законодавством України 8 3.1 Загальні підстави для розірвання трудового договору 8 3.2 Звільнення за ініціативою працівника 9 3.3 Розірвання трудового договору за ініціативою власника чи уповноваженого ним органу 11 Література 19
12

ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ 4 ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ПРОЦЕСИ. ПСИХІЧНІ СТАНИ 9 САМОРЕГУЛЯЦІЯ ПСИХІЧНОГО СТАНУ. ПРИЙОМИ І СПОСОБИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПОДАТКІВЦЯ 176 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 221
13

План рекламної компанії по просуванню нових товарів на ринок

1. Основи рекламної кампанії Кіровоградського заводу 3 2. Спрямованість реклами 3 3. Вибір форми реклами 4 4. Конкретні рекомендації до складання комплексної програми рекламних заходів АТ "Кіровоградський завод" на 2002 рік 9 4.1. Реклама в комп'ютерних мережах 9 4.2. Реклама в Засобах Масової Інформації 9 4.3. Виставочна діяльність, участь у культурних і спортивних заходах, спонсорська діяльність. 10 4.4. Видання представницьких, інформаційних і рекламних матеріалів 10 4.5. Випуск представницьких ділових матеріалів, принадлежностей і сувенірів 11 4.6. Оформлення території підприємства, периметра і прилягаючих територій 12 Література 13
14

Планирование деятельности туристической фирмы

Содержание Вступление 3 1. Концепция планирования развития туризма 5 1.1. Основные стратегические направления развития туризма 5 1.2. Управленческие аспекты разработки стратегии развития туристской фирмы 12 1.3. Факторы повышения эффективности туризма 19 2. Роль планирования в повышении доходности туристического предприятия 26 2.1. Общая технико-экономическая характеристика турфирмы ООО "Орион-тур" 26 2.2. Характеристика системы планирования и управления туристической фирмы 26 2.3. Основные направления повышение эффективности функционирование туристической фирмы 26 3. Планирование направлений деятельности туристической фирмы “Орион-тур” 26 3.1. Планирование туристского продукта 26 3.2. Маркетинг и сбыт туристических услуг 26 3.3. Влияние инноваций на экономическое развитие туристической фирмы 26 Выводы 26 Список использованной литературы 26
15

ПЛАНИРОВАНИЕ ПЕРСОНАЛА

ВВЕДЕНИЕ 2 стр. ГЛАВА I. ПРЕДМЕТ ПРОЦЕССА ПЛАНИРОВАНИЯ ПЕРСОНАЛА §1. Определение предмета процесса кадрового планирования 3 стр. §2. Проблема интеграции кадрового планирования в планы организации.4 стр. ГЛАВА II. СТАДИИ ПРОЦЕССА КАДРОВОГО ПЛАНИРОВАНИЯ §1. Определение влияния стратегических целей организации на отдельные ее подразделения 6 стр. §2. Определение будущих потребностей 7стр. §3. Учет имеющихся кадров при определении числа необходимой рабочей силы 8 стр. §4. Методы прогнозирования кадровых потребностей 9 стр. §5. Разработка конкретных планов 10 стр. ГЛАВА III. ОСНОВНЫЕ ВИДЫ КАДРОВОГО ПЛАНИРОВАНИЯ §1. Планирование потребностей в персонале 11 стр. §2. Планирование использования кадров 12 стр. §3. Планирование обучения персонала 12 стр. §4. Планирование сокращения (высвобождения) персонала 12 стр. ГЛАВА IV. ВРЕМЕННЫЕ РАМКИ КАДРОВОГО ПЛАНИРОВАНИЯ 13 стр. ГЛАВА V. РАСПРОСТРАНЕННЫЕ “ЛОВУШКИ” ПРОЦЕССА КАДРОВОГО ПЛАНИРОВАНИЯ 14 стр. Заключение 16 стр. Список сносок 17 стр. Список использованной литературы 18 стр.
16

Планирование распределения прибыли предприятия

Введение. 2 1. Прибыль как мера эффективности работы предприятия 3 2. Распределение и использование прибыли предприятия 6 3. Планирование прибыли. 15 4. Методика анализа использования прибыли предприятия 18 6. Анализ распределения прибыли 23 Выводы и предложения к усовершенствованию. 27 Список использованной литературы. 29
17

Плановий баланс народного господарства

План Плановий баланс народного господарства 3 Список використаної літератури 16
18

Планування чисельності та складу працівників торговельного підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи планування чисельності та складу працівників торговельного підприємства 6 1.1. Економічна сутність формування та використання чисельності працівників торговельного підприємства 6 1.2. Класифікація персоналу торговельного підприємства 13 1.3. Система показників оцінки ефективності використання чисельності працівників торговельного підприємства 20 Розділ 2. Дослідження динаміки чисельності складу та ефективності використання працівників ТОВ “Манхеттен” з використанням ПЕОМ 30 2.1. Економічна постановка задач по аналізу і плануванню чисельності працівників на торговельному підприємстві 30 2.2. Аналіз динаміки чисельності та складу працівників підприємства 35 2.3. Аналіз факторів, що впливають на продуктивність праці працівників підприємства. 42 2.4. Аналіз ефективності використання персоналу підприємства. 51 Розділ 3. Обґрунтування плану чисельності та складу робітників ТОВ “Манхеттен” 61 3.1. Методи планування чисельності та складу працівників торговельного підприємства 61 3.2. Розрахунок планової чисельності та складу робітників на 1 квартал 2002 року 69 Висновки та пропозиції 75 Література 80 Додатки 83
19

Планування витрат на збут товарів торгівельного підприємства

ВСТУП. 1. Витрати торгівельного підприємства, їх характеристика та класифікація. 1.1. Економічна сутність витрат торгівельного підприємства та їх характеристика. 1.2. Витрати торгівельного підприємства та їх склад за різними ознаками. 1.3. Показники, які характеризують витрати по збуту торгівельного підприємства. 2. Дослідження стану та зміни витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.1. Аналіз динаміки витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.2. Дослідження чинників, які впливають на розмір витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.3. Аналіз окремих статей витрат по збуту торгівельного підприємства. 3. Розробка плану витрат по збуту торгівельного підприємства. 3.1. Планування загального плану витрат. 3.2. Планування витрат торгівельного підприємства по окремих статтях. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
20

Планування витрат на збут товарів торгівельного підприємства

ВСТУП. 1. Витрати торгівельного підприємства, їх характеристика та класифікація. 1.1. Економічна сутність витрат торгівельного підприємства та їх характеристика. 1.2. Витрати торгівельного підприємства та їх склад за різними ознаками. 1.3. Показники, які характеризують витрати по збуту торгівельного підприємства. 2. Дослідження стану та зміни витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.1. Аналіз динаміки витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.2. Дослідження чинників, які впливають на розмір витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.3. Аналіз окремих статей витрат по збуту торгівельного підприємства. 3. Розробка плану витрат по збуту торгівельного підприємства. 3.1. Планування загального плану витрат. 3.2. Планування витрат торгівельного підприємства по окремих статтях. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
21

Планування ресурсів організації та критерії оцінки стратегічного вибору

Вступ / 1. Планування ресурсів організації / 2. Критерії оцінки стратегічного вибору / Використана література
22

Планування ресурсів організації. Критерії оцінки стратегічного вибору

Вступ................................................................................................................3 1. Планування ресурсів організації...............................................................4 2. Критерії оцінки стратегічного вибору......................................................9 Використана література................................................................................12
23

Планування та організація роботи менеджера

Вступ 3 1. Постановка мети. 4 2. Планування. 6 3. Прийняття рішень. 8 4. Реалізація й організація. 11 5. Контроль. 12 6. Інформація і комунікація. 13 Висновок 17 Список літератури. 18
24

Планування трудових ресурсів регіону, підприємства

Література 1. Г.Климко. Економічна теорія: політекономічний аспект, К:Вища школа, 1997р. 2. Гончаров В. “Руководство для высшего управленческого персонала” 3. Питер Ф. Друкер. Задачи менеджмента в XXI веке, М:Издательство: Вильямс, 2000 р. 4. Травин В., Дятлов В. Основы кадрового менеджмента. М., 1995. 5. Управление персоналом Под ред. Т.Ю.Базарова. "Центр Кадровых Технологий - XXI век". М. 2001 6. “Ринок праці: зайнятість і безробіття” Пристанева А.А., Київ, 1993 р. 7. Економіка України: десять років реформ./ За ред. З.Ватаманюка. Львів: ЛНУ ім.. І.Франка, 2001 р.
25

Планування трудових ресурсів регіону, підприємства

Планування трудових ресурсів регіону, підприємства

Бесплатные контрольные работы 2501 - 2525 з 4183
<<< Предыдущие контрольные работы   ||   Следующие контрольные работы>>>
Все контрольные работы:
| 1-25 | 26-50 | 51-75 | 76-100 | 101-125 | 126-150 | 151-175 | 176-200 | 201-225 | 226-250 | 251-275 | 276-300 | 301-325 | 326-350 | 351-375 | 376-400 | 401-425 | 426-450 | 451-475 | 476-500 | 501-525 | 526-550 | 551-575 | 576-600 | 601-625 | 626-650 | 651-675 | 676-700 | 701-725 | 726-750 | 751-775 | 776-800 | 801-825 | 826-850 | 851-875 | 876-900 | 901-925 | 926-950 | 951-975 | 976-1000 | 1001-1025 | 1026-1050 | 1051-1075 | 1076-1100 | 1101-1125 | 1126-1150 | 1151-1175 | 1176-1200 | 1201-1225 | 1226-1250 | 1251-1275 | 1276-1300 | 1301-1325 | 1326-1350 | 1351-1375 | 1376-1400 | 1401-1425 | 1426-1450 | 1451-1475 | 1476-1500 | 1501-1525 | 1526-1550 | 1551-1575 | 1576-1600 | 1601-1625 | 1626-1650 | 1651-1675 | 1676-1700 | 1701-1725 | 1726-1750 | 1751-1775 | 1776-1800 | 1801-1825 | 1826-1850 | 1851-1875 | 1876-1900 | 1901-1925 | 1926-1950 | 1951-1975 | 1976-2000 | 2001-2025 | 2026-2050 | 2051-2075 | 2076-2100 | 2101-2125 | 2126-2150 | 2151-2175 | 2176-2200 | 2201-2225 | 2226-2250 | 2251-2275 | 2276-2300 | 2301-2325 | 2326-2350 | 2351-2375 | 2376-2400 | 2401-2425 | 2426-2450 | 2451-2475 | 2476-2500 | 2501-2525 | 2526-2550 | 2551-2575 | 2576-2600 | 2601-2625 | 2626-2650 | 2651-2675 | 2676-2700 | 2701-2725 | 2726-2750 | 2751-2775 | 2776-2800 | 2801-2825 | 2826-2850 | 2851-2875 | 2876-2900 | 2901-2925 | 2926-2950 | 2951-2975 | 2976-3000 | 3001-3025 | 3026-3050 | 3051-3075 | 3076-3100 | 3101-3125 | 3126-3150 | 3151-3175 | 3176-3200 | 3201-3225 | 3226-3250 | 3251-3275 | 3276-3300 | 3301-3325 | 3326-3350 | 3351-3375 | 3376-3400 | 3401-3425 | 3426-3450 | 3451-3475 | 3476-3500 | 3501-3525 | 3526-3550 | 3551-3575 | 3576-3600 | 3601-3625 | 3626-3650 | 3651-3675 | 3676-3700 | 3701-3725 | 3726-3750 | 3751-3775 | 3776-3800 | 3801-3825 | 3826-3850 | 3851-3875 | 3876-3900 | 3901-3925 | 3926-3950 | 3951-3975 | 3976-4000 | 4001-4025 | 4026-4050 | 4051-4075 | 4076-4100 | 4101-4125 | 4126-4150 | 4151-4175 | 4176-4200 |
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2010   |   Создание сайта - vbs.com.ua