Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

10.04.2017
АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
04.09.2014
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
10.09.2013
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
26.10.2012
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
13.09.2011
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 
Бесплатные контрольные работы:
1

Управление затратами и ценами

План 1. Пояснения к выполнению контрольной работы 3 2. Исходные данные 4 3. Расчётные таблицы 4 Выводы 10
2

Управление качеством

Вступ. 3 1. Якість у нашому житті. 4 2. Аудит якості продукції. 6 3. Забезпечення якості при наданні послуг. 20 Висновок 24 Список використаної літератури. 25
3

Управление материально-технической базой торговли

План. Вступление. 3 1. Значение размещения, планирования оборудования, дизайна в современных условиях. 5 2. Состав и взаимосвязь помещений торговых предприятий 9 3. Техническое оснащение торговых предприятий, виды торгового оборудования и его размещение в торговых залах. 13 4. Планирование торгового зала. Эффективность использования площадей торгового зала. 16 5. Роль материально-технического снабжения в экономии и рациональном использовании материальных ресурсов торговли 26 Заключение 30 Список литературы 31 Дополнения 32
4

Управління асортиментом та якістю товарів та послуг

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Теоретичне обгрунтування 5 1.1.1. Поняття процесу управління 5 1.1.2. Етапи управління 8 1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10 1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту в магазині 11 1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14 1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16 1.1.7. Якість обслуговування покупців 19 1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю товарів 21 1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23 1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29 1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32 1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33 2. Заключна частина 35 2.1. Висновки та пропозиції 35 2.2. Додатки 38 2.3. Література
5

Управління бізнесом.

ПЛАН 1. Організація внутрішнього контролю в компанії. 2. Охорона комерційної таємниці. 3. Проведіть стратегічну сегментацію і вибір цільових сегментів вашого підприємства.
6

Управління виробничою фірмою

1. Сутність та функції управління 2 2. Особливості управління виробництвом 3 Література 10
7

Управління господарчо-фінансовою діяльністю готельного підприємства.

План. І.Управління господарчо-фінансовою діяльністю готельного підприємства. 1.1.Готельне підприємство як об’єкт господарчо-фінансового управління. 1.2.Планування господарчо-фінансової діяльності підприємства, виробнича програма підприємства. 1.3.Методика аналізу господарчо-фінансової діяльності готельного підприємства. ІІ.Система показників для оцінки ефективності роботи готельного комплеку “Центральний” (м. Дніпропетровськ). 1.2. Аналіз загальноєкономічніх показникив оцінки ефективності готельного комплексу. 2.2. Аналіз ефективності використання основних фондів та обігових коштів. 2.3 Аналіз ефективність використання трудових ресурсів.
8

Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу

Зміст. І.Вступ ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства 1.1.Менеджмент в системі маркетингу 1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва 1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі 1.4.Рекламна діяльність в системі збуту 1.5.Управління системою якості на підприємстві 2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок" 2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ 2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика. 2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції 2.4.Рекламна діяльність підприємства 3. Рекомендації та пропозиції ІІІ.Висновки. ІV. Використана література..
9

Управління збутовою діяльністю підприємства

Зміст Вступ 3 Частина 1. Теоретико-методологічні аспекти організації системи збуту на підприємстві 5 1.1 Методи просування та збуту продукції 5 1.2 Цілі і методи управління збутовою діяльністю підприємства 7 1.3 Структура каналів збуту 10 Частина 2. Аналіз збутової діяльності підприємств 14 2.1 Підприємства України та сучасні проблеми у сфері збуту 14 2.2 Напрямки та схема діагностування збутової діяльності 15 Частина 3. Напрямки підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 22 3.1 Методи аналізу та обліку факторів, які впливають на укладення нових договорів 22 3.2 Удосконалення обслуговування споживачів на етапі реалізації продукції 24 3.3 Підвищення ефективності системи збуту за рахунок зміни організаційної структури підприємства 25 Висновки та пропозиції 26 Література 30
10

Управління інвестиційним портфелем цінних паперів

ПЛАН Вступ 3 1. Роль цінних паперів на фінансових ринках. 4 2. Операції з цінними паперами. 5 3. Методи оцінки інвестиційної діяльності. 7 Висновок 17 Список використаної літератури 18
11

Управління конкурентоспроможністю фірми”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 6 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 6 1.2. Сутнісно-змістовна характеристика конкурентоспроможності фірми на ринку 10 1.2. Показники і методи визначення якості і конкурентоспроможності продукції 19 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 32 2.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 32 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 43 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 50 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 57 3.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 57 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 60 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78
12

Управління митною справою

Вступ 1. Історія митної справи України 2. Митна справа та митна служба України у сучасний період 3. Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні Висновки Список використаної літератури
13

Управління персоналом

ЗМІСТ ВСТУП 3 ПРЕДМЕТ ДИСЦИПЛІНИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 4 ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ. ТЕНДЕНЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 6 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 8 ВИСНОВОК 10 ЛІТЕРАТУРА 12
14

Управління персоналом в туристичній фірмі

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні підвалини організації ефективного управіння персоналом фірми 6 РОЗДІЛ 2. Управлінські рішення 17 2.1. Процес та методи прийняття управлінських рішень 23 2.2. Організація і контроль за виконанням рішень 32 2.3. Ефективність управлінських рішень 36 РОЗДІЛ 3. Організація роботи персоналу туристської фірми 43 3.1.Роль керівних кадрів, у забезпеченні ефективності управління туристською фірмою 48 3.2.Сучасний менеджер і вимоги до нього 51 3.3. Лідерські якості менеджера 53 Висновки та пропозиції 56 Список використаної літератури 60 Додаток 1. 61 Додаток 2. 63
15

Управління персоналом в туристичній фірмі

Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Теоретичні підвалини організації ефективного управіння персоналом фірми 2 РОЗДІЛ 2. Управлінські рішення 2 2.1. Процес та методи прийняття управлінських рішень 2 2.2. Організація і контроль за виконанням рішень 2 2.3. Ефективність управлінських рішень 2 РОЗДІЛ 3. Організація роботи персоналу туристської фірми 2 3.1.Роль керівних кадрів, у забезпеченні ефективності управління туристською фірмою 2 3.2.Сучасний менеджер і вимоги до нього 2 3.3. Лідерські якості менеджера 2 Висновки та пропозиції 2 Список використаної літератури 2 Додаток 1. 2 Додаток 2. 2
16

Управління персоналом як навчальна дисципліна

Вступ..........................................................................................................3 1. Управління персоналом як навчальна дисципліна...........................4 2. Цілі і задачі дисципліни.......................................................................6 Висновок....................................................................................................9 Використана література..........................................................................10
17

Управління підприємством

Вступ Розділ 1. Поняття управління Розділ 2. Виробнича та загальна структура Розділ 3. Організаційна структура управління технологічним розвитком підприємства Висновки Список використаної літератури
18

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25
19

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43
20

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43
21

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43
22

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25
23

Управління потенціалом підприємства

План 1. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА І ЙОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 3 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 3. УПРАВЛІНСЬКА ДІАГНОСТИКА ТА ДІАГНОСТИКА УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 8 4. ДІАГНОСТИКА ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА І РІВНЯ ЙОГО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
24

Управління потенціалом підприємства

1. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 3. УПРАВЛІНСЬКА ДІАГНОСТИКА ТА ДІАГНОСТИКА ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 9 4. ДІАГНОСТИКА ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА І РІВНЯ ЙОГО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
25

Управління процесами створення фірми малого бізнесу в Україні

Зміст Вступ 2 1. Технологія заснування власної справи 3 1.1 Організаційно-правові форми підприємницької діяльності 3 1.2 Організація підприємницької діяльності 5 1.3 Механізм створення власної справи 9 2. Порядок реєстрації нового підприємства за чинним законодавством України 14 2.1 Порядок реєстрації у виконкомі 14 2.2 Порядок відкриття рахунку в банку, реєстрації та обліку в деяких державних органах 16 3. Аналіз процедури створення фірми малого бізнесу на прикладі ТОВ «Активсайт» 21 3.1. Бізнес-план ТОВ «Активсайт» 21 Висновки 23 Література 24 Додаток 1. Типова схема державної реєстрації новоствореного підприємства в Україні 26 Додаток 2. Бізнес-план ТОВ «ActiveSite» 28

Бесплатные контрольные работы 3801 - 3825 з 4183
<<< Предыдущие контрольные работы   ||   Следующие контрольные работы>>>
Все контрольные работы:
| 1-25 | 26-50 | 51-75 | 76-100 | 101-125 | 126-150 | 151-175 | 176-200 | 201-225 | 226-250 | 251-275 | 276-300 | 301-325 | 326-350 | 351-375 | 376-400 | 401-425 | 426-450 | 451-475 | 476-500 | 501-525 | 526-550 | 551-575 | 576-600 | 601-625 | 626-650 | 651-675 | 676-700 | 701-725 | 726-750 | 751-775 | 776-800 | 801-825 | 826-850 | 851-875 | 876-900 | 901-925 | 926-950 | 951-975 | 976-1000 | 1001-1025 | 1026-1050 | 1051-1075 | 1076-1100 | 1101-1125 | 1126-1150 | 1151-1175 | 1176-1200 | 1201-1225 | 1226-1250 | 1251-1275 | 1276-1300 | 1301-1325 | 1326-1350 | 1351-1375 | 1376-1400 | 1401-1425 | 1426-1450 | 1451-1475 | 1476-1500 | 1501-1525 | 1526-1550 | 1551-1575 | 1576-1600 | 1601-1625 | 1626-1650 | 1651-1675 | 1676-1700 | 1701-1725 | 1726-1750 | 1751-1775 | 1776-1800 | 1801-1825 | 1826-1850 | 1851-1875 | 1876-1900 | 1901-1925 | 1926-1950 | 1951-1975 | 1976-2000 | 2001-2025 | 2026-2050 | 2051-2075 | 2076-2100 | 2101-2125 | 2126-2150 | 2151-2175 | 2176-2200 | 2201-2225 | 2226-2250 | 2251-2275 | 2276-2300 | 2301-2325 | 2326-2350 | 2351-2375 | 2376-2400 | 2401-2425 | 2426-2450 | 2451-2475 | 2476-2500 | 2501-2525 | 2526-2550 | 2551-2575 | 2576-2600 | 2601-2625 | 2626-2650 | 2651-2675 | 2676-2700 | 2701-2725 | 2726-2750 | 2751-2775 | 2776-2800 | 2801-2825 | 2826-2850 | 2851-2875 | 2876-2900 | 2901-2925 | 2926-2950 | 2951-2975 | 2976-3000 | 3001-3025 | 3026-3050 | 3051-3075 | 3076-3100 | 3101-3125 | 3126-3150 | 3151-3175 | 3176-3200 | 3201-3225 | 3226-3250 | 3251-3275 | 3276-3300 | 3301-3325 | 3326-3350 | 3351-3375 | 3376-3400 | 3401-3425 | 3426-3450 | 3451-3475 | 3476-3500 | 3501-3525 | 3526-3550 | 3551-3575 | 3576-3600 | 3601-3625 | 3626-3650 | 3651-3675 | 3676-3700 | 3701-3725 | 3726-3750 | 3751-3775 | 3776-3800 | 3801-3825 | 3826-3850 | 3851-3875 | 3876-3900 | 3901-3925 | 3926-3950 | 3951-3975 | 3976-4000 | 4001-4025 | 4026-4050 | 4051-4075 | 4076-4100 | 4101-4125 | 4126-4150 | 4151-4175 | 4176-4200 |
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2010   |   Создание сайта - vbs.com.ua