Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

10.04.2017
АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
04.09.2014
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
10.09.2013
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
26.10.2012
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
13.09.2011
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 
Бесплатные контрольные работы:
1

Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу

Вступ 3 I. Рекламна діяльність туристського підприємства в рамках концепції маркетингу 3 1.1. Історія виникнення маркетингової стратегії підприємства 3 1.2. Реклама в системі маркетингових комунікацій 3 1.3. Принципи використання традиційних засобів реклами в туризмі 3
2

Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу

План Вступ 3 I. Рекламна діяльність туристського підприємства в рамках концепції маркетингу 3 1.1. Історія виникнення маркетингової стратегії підприємства 3 1.2. Реклама в системі маркетингових комунікацій 3 1.3. Принципи використання традиційних засобів реклами в туризмі 3
3

Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.

План ВСТУП 3 І. РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Історія виникнення маркетингової стратегії підприємства 6 1.2. Реклама в системі маркетингу 13 1.3. Реклама як засіб формування туристичних зв’язків 20 1.4. Просування турпродукту 24 1.4.1. Просування турпродукту 24 1.4.2. Види та форми реклами туризму 31
4

Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.

ВСТУП 3 І. РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Історія виникнення маркетингової стратегії підприємства 6 1.2. Реклама в системі маркетингу 13 1.3. Реклама як засіб формування туристичних зв’язків 20 1.4. Просування турпродукту 24 1.4.1. Просування турпродукту 24 1.4.2. Види та форми реклами туризму 31
5

Управління стратегічними завданнями та персоналом

Вступ / 1. Управління стратегічними завданнями / 2. Управління персоналом / Використана література
6

Управління фінансами підприємства

ВСТУП 3 1.Теоретичні основи фінансового аналізу 4 2. Розрахунок та аналіз базових показників фінансового менеджменту на прикладі підприємства ДП АТ "Київхліб" "Булочно-кондитерський комбінат" 7 2.1Склад і структура власного капіталу Булочно-кондитерського комбінату. 7 2.2 Формування залученого капіталу 10 2.3 Система показників фінансової стійкості підприємства. 16 3.Діагностика банкрутства 19 4. Побудова матриці фінансової стратегії для підприємства. 24 5. Норма розподілу прибутку та дивідендна політика 27 6.Альтернативні способи фінансування підприємства: ефект фінансового лівериджу. 35 Література 39 Додатки 41 Додаток 1. Баланс підприємства ДП АТ "Київхліб" "Булочно-кондитерський комбінат" 41 Додаток 2. Фінансові результати підприємства ДП АТ "Київхліб" "Булочно-кондитерський комбінат" 43 Додаток 3. Приклади реалізації дивідендної політики 44
7

Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства

ВСТУП 3 1. ФІНАНСИ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. Основи організації фінансів підприємств 4 1.2. Планування фінансів. 7 1.3 Управління фінансовими ресурсами турфірми (на прикладі турфірми “Надія”) 11 2. ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В ТУРИСТСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ 20 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32 ЛІТЕРАТУРА 34 1. Бланк В.В. Стратегия и тактика управления финансами, К:”Итем лтд”, 1996 2. Анализ хозяйственно-финансовой деятельности предприятий. Москва 1998 г. В.А.Раевский. 3. Ковалев В. В. Финансовый анализ: управление капиталом, выбор инвестиций, анализ отчетности. - М.: Финансы и статистика, 1996 р. 4. Козырева. Т.Н. Учет издержек в туризме. М.: Финансы и статистика, 1997 р. 5. Маркетинг в туризме - М.: Финансы и статистика, 1997 р. 6. Мех. Л. Щасливий номер.. #24 '2001: Практична бухгалтерія - Облік готельних послуг. 7. Папирян Е.А. Экономика туризма - М.: Финансы и статистика, 1998 р. 8. Пивоварова М.А. Стратегии привлечения клиентов в индустрии гостеприимства. (взято з сайту http://cfin.ru) 9. Питер Ф. Друкер. Задачи менеджмента в XXI веке, М:Издательство: Вильямс, 2000 р. 10. Питер Ф. Друкер. Эффективный управляющий, М:Издательство: Вильямс, 2000 р. 11. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність.Київ 1998г. С.Ф.Покропивний. 12. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність.Київ 1998 р. 13. Ресторанно-гостинничный бизнес М.: Финансы и статистика, 1997 р. 14. Свиридов Д. Общие принципы маркетингового анализа рынка туристских услуг. ( взято з http://www.marketing.spb.ru/read/article/a53.htm) 15. Современный бизнес: Учеб. в 2 т. T. 1 . / Пер. с англ. Д. Дж. Речмен, М. X. Мескон, К. Л. Боуви, Дж. В. Тилл. — М.: Республика, 1995. 16. Травин В., Дятлов В. Основы кадрового менеджмента. М., 1995. 17. Управление персоналом Под ред. Т.Ю.Базарова. "Центр Кадровых Технологий - XXI век" М. 2001 18. Финансово-экономический анализ деятельности турфирмы: Учебное пособие. Под редакцией Ковалева В.В - - М.: Финансы и статистика, 1999 р. 19. Финансы предприятий. Москва 1995г. Е.И.Бородина, Ю.С.Голикова, Н.В.Колчина, З.М.Смирнова. 20. http://www.mnp.ru/tourism2-27.htm Михайлов и партнеры - Консалтинг в туризме 21. http://www-windows-251.edu.yar.ru/russian/projects/turizm/business/
8

Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 1. Фінанси підприємства 1.1 Основи організації фінансів підприємств..................................4 1.2 Планування фінансів. 1.2.1 Поняття планування....................................................7 1.2.2 Мети планування.........................................................8 1.2.3 Організація планування............................................10 1.2.4 Процес планування.........................…......................11 1.3 Керування фінансами 1.3.1 Керування активами..................................................12 1.3.2 Керування поточними активами..............................12 1.3.3 Керування основними активами..............................13 2. Особливості керування фінансовими ресурсами туристичного підприємства 2.1 Методичні рекомендації з планування, обліку і калькулювання собівартості туристського продукту і формування фінансових результатів в організаціях, що займаються туристською діяльністю ...................................15 2.2 Керування фінансовими ресурсами турфірми “Глобус”.............................................................................27 ВИСНОВКИ............................….............................................................32 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА……………………………………............33
9

Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ФІНАНСИ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. Основи організації фінансів підприємств 4 1.2. Планування фінансів. 7 1.3 Управління фінансовими ресурсами турфірми (на прикладі турфірми “Надія”) 11 2. ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В ТУРИСТСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ 20 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32 ЛІТЕРАТУРА 34
10

Управління формуванням і розподілом прибутку”

Вступ. 1. Теоретичні та методологічні основи управління прибутком. 1.1. Сутність та види прибутку підприємства. 1.2. Ціль та функції управління прибутком. 1.3. Організаційна система управління прибутком. 2. Аналіз балансового прибутку підпримства. 2.1. Аналіз формування та використання прибутку на підприємстві. 2.2. Рентабельність підприємства. 2.3. Вплив зовнішніх факторів на отриманий прибуток підприємства. 3. Удосконалення системи управлінням прибутку. 3.1. Резерви, необхідні для стимулювання росту прибутку підприємства. 3.2. Шляхи оптимізації прибутку та витрат підприємства. Висновки. Список використаної літератури.
11

Управління юстицією

1. Організаційно-правові засади управління юстицією. 3 2.Система органів управління в галузі юстицій 4 3. Основні завдання Міністерства юстицій України 8 4. Взаємовідносини органів юстиції з судовою системою 14 5. Вища рада юстиції та її основне призначення по формуванню високопрофесійного суддівського корпусу та забезпечення функціонування судової влади 15 Список використаної літератури 20
12

Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві

Вступ 3 1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5 1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5 1.2 Управління якістю продукції 12 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18 2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26 2.1. Відомості про організацію 26 2.2. Політика в області якості 28 2.3. Аналіз системи управління якістю 29 3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41 Висновок 47 Список використаних джерел 49
13

Управлінський облік як джерело інформації в діяльності менеджера

1. Управлінський облік як джерело інформації в діяльності менеджера 3 2. Складності та психологічні бар’єри на шляху процесу контролю 5 Список використаної літератури 11
14

Управлінський облік”

Задачі
15

Управлінські акти органів державної виконавчої влади.

Поняття, ознаки та класифікація актів органів державної виконавчої влади. Вимоги до актів державного управління. Нормативні управлінські акти органівдержавної виконавчої влади.
16

Урахування індивідуальних особливостей людини в процесі виховання та навчання

План Вступ 3 Ι. Індивідуально-психологічні особливості особистості: сутність і зміст 8 ΙΙ. Характер і темперамент та їх врахування у процесі навчання та виховання 12 ΙΙΙ. Індивідуальні відмінності в здібностях людини 17 ΙV. Технології індивідуального 20 Висновки 22 Література 24
17

Урбанізація

Вступ. 2 Міська соціотехноекосистема та її особливості. 3 Урбанізація. 7 Місто і здоров‘я населення. 10 Вплив шуму на організм. 14 Вплив електромагнітних полів на здоров‘я людини. 17 Проблеми відходів. 19 Зелені насадження. 22 Роль громадськості у розв‘язанні природоохоронних завдань. 25 Висновок. 31
18

Уровни и закономерности творчества

Содержание Вступление 3 1. Новизна как важный признак творчества 4 2. Уровни творчества 6 3. Некоторые закономерности творчества 8 Заключение 11 Литература 13
19

Условия формирования лечебно-диагностических услуг

Содержание Стр. Вступление 3 1. Общая характеристика лечебно-диагностических услуг 4-6 2. Развитие инфраструктуры лечебно-диагностических услуг 6-10 3. Проблемы и перспективы формирования сферы лечебно-диагностических услуг на Украине 10-12 Выводы 13-14 Список использованной литературы и источников 15
20

Утворення Галицького та Волинського князівства

1. Утворення Галицького та Волинського князівства. Князь Роман Мстиславич 2 2. Королівство Русів Данила Галицького 4 3. Галицько-Волинське князівство останньої третини ХІІІ ст. - у першій половині ХIV ст. 7 Список використаної літератури 9
21

Утворення давньоруської держави - Київської Русі

Вступ Розділ 1. Виникнення і формування державності у східних слов ян Розділ 2. Утворення Київської Русі Розділ 3. Критика антинаукових теорій утворення Київської Русі Висновки Список використаної літератури
22

Утворення та оформлення державності США

План Вступ 3 1. Війна за незалежність у Північній Америці, її особливості 4 2. Формування державності США 11 а) Декларація незалежності 1776 р. 11 б) Статті конфедерації 1781 р. 14 Висновок 17 Література 18
23

Утворення Центральної Ради та її державотворча діяльність. Конституція УНР

1. Утворення Центральної Ради 3 2. Державотворча діяльність Центральної Ради 4 3. Конституція УНР 6 Список використаної літератури 10
24

Учение Б.Г. Ананьева о человеке

План 1. Ананьев Б.Г. – преемник традиций Бехтерева в области психологии 3 2. Основные направления исследовательской деятельности 4 3. Учение о человеке – главная тема творчества Б. Ананьева 6 4. Структура личности в учении Ананьева 13 Литература 17
25

Учет психических свойств операторов при организации деятельности в составе малых групп, экипажей, бригад, смен

ПЛАН 1. Совместная деятельность операторской команды 3 2. Взаимодействие 3 3. Команда операторов 4 4. Совместная деятельность 5 5. Эмоциональная атмосфера совместной деятельности 9 Список использованной литературы 12

Бесплатные контрольные работы 3826 - 3850 з 4183
<<< Предыдущие контрольные работы   ||   Следующие контрольные работы>>>
Все контрольные работы:
| 1-25 | 26-50 | 51-75 | 76-100 | 101-125 | 126-150 | 151-175 | 176-200 | 201-225 | 226-250 | 251-275 | 276-300 | 301-325 | 326-350 | 351-375 | 376-400 | 401-425 | 426-450 | 451-475 | 476-500 | 501-525 | 526-550 | 551-575 | 576-600 | 601-625 | 626-650 | 651-675 | 676-700 | 701-725 | 726-750 | 751-775 | 776-800 | 801-825 | 826-850 | 851-875 | 876-900 | 901-925 | 926-950 | 951-975 | 976-1000 | 1001-1025 | 1026-1050 | 1051-1075 | 1076-1100 | 1101-1125 | 1126-1150 | 1151-1175 | 1176-1200 | 1201-1225 | 1226-1250 | 1251-1275 | 1276-1300 | 1301-1325 | 1326-1350 | 1351-1375 | 1376-1400 | 1401-1425 | 1426-1450 | 1451-1475 | 1476-1500 | 1501-1525 | 1526-1550 | 1551-1575 | 1576-1600 | 1601-1625 | 1626-1650 | 1651-1675 | 1676-1700 | 1701-1725 | 1726-1750 | 1751-1775 | 1776-1800 | 1801-1825 | 1826-1850 | 1851-1875 | 1876-1900 | 1901-1925 | 1926-1950 | 1951-1975 | 1976-2000 | 2001-2025 | 2026-2050 | 2051-2075 | 2076-2100 | 2101-2125 | 2126-2150 | 2151-2175 | 2176-2200 | 2201-2225 | 2226-2250 | 2251-2275 | 2276-2300 | 2301-2325 | 2326-2350 | 2351-2375 | 2376-2400 | 2401-2425 | 2426-2450 | 2451-2475 | 2476-2500 | 2501-2525 | 2526-2550 | 2551-2575 | 2576-2600 | 2601-2625 | 2626-2650 | 2651-2675 | 2676-2700 | 2701-2725 | 2726-2750 | 2751-2775 | 2776-2800 | 2801-2825 | 2826-2850 | 2851-2875 | 2876-2900 | 2901-2925 | 2926-2950 | 2951-2975 | 2976-3000 | 3001-3025 | 3026-3050 | 3051-3075 | 3076-3100 | 3101-3125 | 3126-3150 | 3151-3175 | 3176-3200 | 3201-3225 | 3226-3250 | 3251-3275 | 3276-3300 | 3301-3325 | 3326-3350 | 3351-3375 | 3376-3400 | 3401-3425 | 3426-3450 | 3451-3475 | 3476-3500 | 3501-3525 | 3526-3550 | 3551-3575 | 3576-3600 | 3601-3625 | 3626-3650 | 3651-3675 | 3676-3700 | 3701-3725 | 3726-3750 | 3751-3775 | 3776-3800 | 3801-3825 | 3826-3850 | 3851-3875 | 3876-3900 | 3901-3925 | 3926-3950 | 3951-3975 | 3976-4000 | 4001-4025 | 4026-4050 | 4051-4075 | 4076-4100 | 4101-4125 | 4126-4150 | 4151-4175 | 4176-4200 |
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2010   |   Создание сайта - vbs.com.ua