Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

10.04.2017
АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
04.09.2014
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
10.09.2013
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
26.10.2012
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
13.09.2011
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 
Бесплатные контрольные работы:
1

Визнання агресії: резолюція генеральної асамблеї ООН від 14 грудня 1974 року

2

Визначення ефективності комерційної діяльності підприємства

Зміст ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІТИЧНОЇ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦТВА 4 2. ФОРМУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 8 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 12 3.1 Оцінка ефективності виробничо-господарської діяльності 12 3.2 Оцінка ефективності бізнесово-фінансової діяльності 17 ВИСНОВКИ 24 ЛІТЕРАТУРА 27
3

Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції.

Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції.
4

Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції.

Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції.
5

Визначення поняття депозиту

План 1. Визначення поняття депозиту 3 2. Властивості депозитів 5 3. Задача 9 Список використаної літератури 11
6

Визначення психології як науки

Визначення психології як науки
7

Визначення та система цивільного права

Вступ 1. Визначення цивільного права 2. Система цивільного права Висновок Використана література
8

Визначити ємність територіального ринку

Визначити ємність територіального ринку
9

ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ

Вступ. 1 1. ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ 3 2. ПІДСТАВИ ВИКОНАННЯ ТА ВИКОНАВЧІ ДОКУМЕНТИ 4 Висновок 10 Використана література: 10
10

Виконання функцій нотаріату іншими органами, їх повноваження

Виконання функцій нотаріату іншими органами, їх повноваження
11

Виконаня договорів перевезення

Вступ 1. Виконаня та забезпечення виконання договорів перевезення 2. Виконання договорів транс­портно-експедиційного обслуговування Використана література
12

Використання інформаційних систем у фінансово-кредитних установах

Зміст 1. Головні особливості роботи з інформацією в фінансово-кредитних установах 3 2. Особливості АІС у фінансово-кредитних установах 10 3. Принципи створення і функціонування АІС у фінансово-кредитних установах 15 Література 19
13

Використання логічної науки у створенні варіативних моделей економічного і політичного розвитку

Використання логічної науки у створенні варіативних моделей економічного і політичного розвитку
14

Використання математичних методів в аналізі виробничо-господарської діяльності підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Використання математичних методів в аналізі виробничо-господарської діяльності підприємства 6 1.1 Метод ланцюгових підстанов 6 1.2 Використання інтегрального методу в економічному аналізі 8 1.3. Використання індексного методу в економічному аналізі 9 1.4. Багатофакторний кореляційний та регресивний аналіз 10 1.5. Математична теорія гри в економічному аналізі 12 1.6. Математична теорія масового обслуговування в економічному аналізі господарських рішень 14 1.7. Авторегресійні залежності в економічному аналізі. 16 1.8. Попередня оцінка результатів виробничо-господарської діяльності підприємства. 17 1.9. Економічний аналіз використання виробничих потужностей підприємства та його структурних підрозділів 18 1.10. Вплив рівня використання виробничих потужностей підприємства на ефективність його роботи 20 1.11. Аналіз якості продукції та її вплив на результативність роботи підприємства 22 2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 24 2.1. Економічний аналіз обсягів виробництва 24 2.1.1. Аналіз виконання плану по валовій та товарній продукції. 24 2.1.2. Аналіз виконання плану по номенклатурі 25 2.2. Економічний аналіз виконання плану по праці та заробітній платі 27 2.3. Економічний аналіз використання фонду робочого часу 30 2.4. Економічний аналіз собівартості продукції 31 2.4.1 Аналіз виконання плану за основними показниками собівартості продукції. 31 2.4.2. Аналіз собівартості по кошторисних статтях витрат та економічних елементах 32 2.5. Аналіз матеріальних витрат 33 ВИСНОВКИ 36 ЛІТЕРАТУРА 37
15

Використання мотивації у практичному менеджменті

Введення. 3 Розділ 1. Мотивація як функція управління 4 1.1. Мотиви подорожей. 4 1.2.Мотивація трудових відношень. 6 1.3.Сучасні теорії мотивації. 7 1.4. Стратегія управління людськими ресурсами фірми. 13 Розділ 2:Засоби мотивації. 16 2.1.Причини пасивності робітника. 16 2.2. Мотивуючі фактори, принципи впливу на мотивацію людей. 19 2.3. Методи поліпшення параметрів роботи. 23 2.4. Економічна мотивація. 28 Розділ 3. Досвід кадрової політики IBM. 31 3.1. Роль відділу кадрів. 31 3.2. Принцип поваги до особистості. 32 3.3. Принцип довічної зайнятості. 35 3.4.Принцип єдиного статусу. 36 3.5. Канали зв'язку. 37 Висновок. 39 Список літератури: 41
16

Використання мотивації у практичному менеджменті

Введення. 3 Розділ 1. Мотивація як функція управління 4 1.1. Мотиви подорожей. 4 1.2.Мотивація трудових відношень. 6 1.3.Сучасні теорії мотивації. 7 1.4. Стратегія управління людськими ресурсами фірми. 13 Розділ 2:Засоби мотивації. 16 2.1.Причини пасивності робітника. 16 2.2. Мотивуючі фактори, принципи впливу на мотивацію людей. 19 2.3. Методи поліпшення параметрів роботи. 23 2.4. Економічна мотивація. 28 Розділ 3. Досвід кадрової політики IBM. 31 3.1. Роль відділу кадрів. 31 3.2. Принцип поваги до особистості. 32 3.3. Принцип довічної зайнятості. 35 3.4.Принцип єдиного статусу. 36 3.5. Канали зв'язку. 37 Висновок. 39 Список літератури: 41
17

ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ ДНІПРА

ЗМІСТ 1. ВСТУП 2 2. ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ ДНІПРА 2 3. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 5
18

Використання сучасних методiв та iнструментарiю мiжнародного менеджменту на підприємстві за умов глобалiзацiї бiзнесу

1. Вступ………………………………………………………………………3 2.1. Загальна характеристика діяльності компанії “SONY”…….…………4 2.2. Новітні технологічні досягнення компанії “SONY”. Характеристика асортименту продукції……………………………….8 2.3. Мистецтво управління корпорацією. Секрети успіху………………..11 2.4. Маркетингова політика компанії “SONY”……………………………15 2.5. Стратегія менеджменту компанії. Принцип глобалізації діяльності..17 2.6. Місце компанії “SONY” в світовій економіці. Експортна політика фірми…………………………………………………………..19 2.7. Останні події. Нагородження компанії премією Еммі………………..21 2.8. Останні події, що підкреслюють тенденцію “SONY” до використання сучасних технологій. Використання інтернет-технологій. Відкриття представництва і в українському Інтернеті………………………………..…………………………………23 3. Основнi висновки та рекомендації……………………………………...25 4. Список використаної лiтератури………………………………………..26 5. Додаток 1. Обсяги продаж корпорацією «SONY» за географічними регіонами
19

Використання сучасних методiв та iнструментарiю мiжнародного менеджменту на підприємстві за умов глобалiзацiї бiзнесу (на прикладі компанії Sony)

1. Вступ………………………………………………………………………3 2.1. Загальна характеристика діяльності компанії “SONY”…….…………4 2.2. Новітні технологічні досягнення компанії “SONY”. Характеристика асортименту продукції……………………………….8 2.3. Мистецтво управління корпорацією. Секрети успіху………………..11 2.4. Маркетингова політика компанії “SONY”……………………………15 2.5. Стратегія менеджменту компанії. Принцип глобалізації діяльності..17 2.6. Місце компанії “SONY” в світовій економіці. Експортна політика фірми…………………………………………………………..19 2.7. Останні події. Нагородження компанії премією Еммі………………..21 2.8. Останні події, що підкреслюють тенденцію “SONY” до використання сучасних технологій. Використання інтернет-технологій. Відкриття представництва і в українському Інтернеті………………………………..…………………………………23 3. Основнi висновки та рекомендації……………………………………...25 4. Список використаної лiтератури………………………………………..26 5. Додаток 1. Обсяги продаж корпорацією «SONY» за географічними регіонами…...…………………………………………27 Список використаної лiтератури 1. Морита А. «Сделано в Японии. История фирмы Сони». /Перевод с англ. М.: Прогресс, 1993г. 2. «Как работают японские предприятия». /Под ред. Я. Мондена. М.: Экономика, 1989г. 3. «Миссия фирмы Сони». Управление персоналом. №10 1998. 4. «Уроки становления и развития фирмы Сони». Управление персоналом. №12 1998. Ресурси Інтернет 1. www.sony.com 2. www.sony-europe.com 3. www.sony.com.ua 4. www.sonystyle.com.ua
20

Використання та оформлення цитат у діловому мовленні

21

ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ 3 ЄКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПОВЯЗАНІ З АВАРІЄЮ НА ЧОРНОБИЛЬСЬКІЙ АЕС 3 ТЕРРИТОРІАЛЬНІ ПРИРОДООХОРОННІ ПРОБЛЕМИ. 6 ЛІТЕРАТУРА 10
22

ВИЛЬЯМ ШЕКСПІР. РЕМБРАНДТ - Харменс ван Рейн

23

Вимагательство

Вступ 1. Загальна характеристика злочинів проти власності 2. Кримінально-правова характеристика вимагання Висновки Використана література
24

Вимірювання. Вимірювальні шкали. Табулювання і подання даних

Вимірювання. Вимірювальні шкали. Табулювання і подання даних
25

Виникнення етикету

Література 1. Аасамаа І. Як себе поводити. - К.: Молодь, 1974. - 192 с. 2. Артеїиова Л.Ф. Моральне виховання дошкільників. - К.: Радянська школа, 1974. 3. Бушелева Б.В. Поговорим о воспитании. - М.: Просвещение, 1980. - 192 с. 4. За ред. Войтка В.І. Психологічний словник. - К.: Вища школа, 1982. - 216 с. 5. Газета "Метро". Питання етикету. - К.: №50(57), 1998. 6. Дорохов А.А. Як себе поводити. -Мінськ: Народна освіта, 1979. -112с.

Бесплатные контрольные работы 576 - 600 з 4183
<<< Предыдущие контрольные работы   ||   Следующие контрольные работы>>>
Все контрольные работы:
| 1-25 | 26-50 | 51-75 | 76-100 | 101-125 | 126-150 | 151-175 | 176-200 | 201-225 | 226-250 | 251-275 | 276-300 | 301-325 | 326-350 | 351-375 | 376-400 | 401-425 | 426-450 | 451-475 | 476-500 | 501-525 | 526-550 | 551-575 | 576-600 | 601-625 | 626-650 | 651-675 | 676-700 | 701-725 | 726-750 | 751-775 | 776-800 | 801-825 | 826-850 | 851-875 | 876-900 | 901-925 | 926-950 | 951-975 | 976-1000 | 1001-1025 | 1026-1050 | 1051-1075 | 1076-1100 | 1101-1125 | 1126-1150 | 1151-1175 | 1176-1200 | 1201-1225 | 1226-1250 | 1251-1275 | 1276-1300 | 1301-1325 | 1326-1350 | 1351-1375 | 1376-1400 | 1401-1425 | 1426-1450 | 1451-1475 | 1476-1500 | 1501-1525 | 1526-1550 | 1551-1575 | 1576-1600 | 1601-1625 | 1626-1650 | 1651-1675 | 1676-1700 | 1701-1725 | 1726-1750 | 1751-1775 | 1776-1800 | 1801-1825 | 1826-1850 | 1851-1875 | 1876-1900 | 1901-1925 | 1926-1950 | 1951-1975 | 1976-2000 | 2001-2025 | 2026-2050 | 2051-2075 | 2076-2100 | 2101-2125 | 2126-2150 | 2151-2175 | 2176-2200 | 2201-2225 | 2226-2250 | 2251-2275 | 2276-2300 | 2301-2325 | 2326-2350 | 2351-2375 | 2376-2400 | 2401-2425 | 2426-2450 | 2451-2475 | 2476-2500 | 2501-2525 | 2526-2550 | 2551-2575 | 2576-2600 | 2601-2625 | 2626-2650 | 2651-2675 | 2676-2700 | 2701-2725 | 2726-2750 | 2751-2775 | 2776-2800 | 2801-2825 | 2826-2850 | 2851-2875 | 2876-2900 | 2901-2925 | 2926-2950 | 2951-2975 | 2976-3000 | 3001-3025 | 3026-3050 | 3051-3075 | 3076-3100 | 3101-3125 | 3126-3150 | 3151-3175 | 3176-3200 | 3201-3225 | 3226-3250 | 3251-3275 | 3276-3300 | 3301-3325 | 3326-3350 | 3351-3375 | 3376-3400 | 3401-3425 | 3426-3450 | 3451-3475 | 3476-3500 | 3501-3525 | 3526-3550 | 3551-3575 | 3576-3600 | 3601-3625 | 3626-3650 | 3651-3675 | 3676-3700 | 3701-3725 | 3726-3750 | 3751-3775 | 3776-3800 | 3801-3825 | 3826-3850 | 3851-3875 | 3876-3900 | 3901-3925 | 3926-3950 | 3951-3975 | 3976-4000 | 4001-4025 | 4026-4050 | 4051-4075 | 4076-4100 | 4101-4125 | 4126-4150 | 4151-4175 | 4176-4200 |
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2010   |   Создание сайта - vbs.com.ua